Myslím, že toto jedlo môžem zaradiť do kategórie zdravých receptov (proste zelenina). Napriek tomu, ani chuťové poháriky neobídu naprázdno.

Za radu, čo sa dá do takéhoto šalátu nahádzať, ďakujem kamarátovi a spolubývajúcemu Rangerovi. [Rangerovi ďakujem aj ja, lebo toto je jedno z mojich najobľúbenejších večerných jedál.]

Čo potrebujeme: čínsku kapustu, pórik, tvrdý syr, kukuricu, olivový olej, soľ

Čas prípravy: závisí od množstva a šikovnosti – mne to trvá približne do 20 minút

Základom je samozrejme čínska kapusta. Tú nakrájame (alebo natrháme) na jediteľné kúsky.

Veľmi dobre sa k čínskej kapuste hodí pórik. Túto zeleninu – kamarátka ju trefne nazýva cibuľa, čo neštípe – som objavila len nedávno a s obľubou som ju začala používať do nátierok a podobne. Proste odporúčam. Alternatívou do tohto šalátu môže byť pažítka. A kto cibuľové chute nemusí, tak môže túto časť úplne vynechať.

Ďalej sa hodí syr, ja som použila Eidam.

Nezabudneme na kukuricu, tá musí byť.

Jemne osolíme (ak použijete slaný syr, tak solenie by som vynechala).

K zdravému zeleninovému šalátu samozrejme patrí olivový olej, ktorým šalát pokvapkáme.

Trochu premiešame, aby sa olej a soľ dostali všade a môžeme chrúmať.